Když nakupujete "online"

„NOVINKA – nepadnoucí kalhoty od renomovaného výrobce z Bangladéše. Perfektně umělý materiál. Koupíte jen u nás za bezkonkurenčně přemrštěnou cenu“

 

Takto „lákavý“ titulek na žádném e-shopu nenajdete.

Přirozeně. Všichni totiž mají jen to nejlepší, nejúžasnější a za neopakovatelně nízkou cenu.

 

Jak tedy vybírat oblečení online, aby to bylo ONO?

Jak nevyhodit peníze, za (na modelce) dokonale padnoucí tričko, co vypadá ve skutečnosti, jak pytlík od bonbónů?

Jak ušetřit čas čekání na kurýra, abyste vrátili zboží ve čtrnáctidenní lhůtě (pokud ji teda neprošvihnete úplně)?

 

Chtěla jsem napsat jednoduchý návod, jak na to. Jenže mě žádný nenapadl.

 

Jsou jen dvě cesty:

 

  1. Ověřená – kupujeme jen to, co už známe, máme osobně vyzkoušené nebo doporučené spolehlivou kamarádkou (celebrity se nepočítají, to už je marketing). Výhodou je, že se většinou nespleteme. Nevýhodou pak, že se točíme v kruhu několika málo značek. Není to špatně, jen hrozí, že si možná nikdy nesáhneme o level výše.

 

  1. Neověřená – něco se nám tak moc líbí, že zariskujeme. Zavřeme oči a skočíme. U začínajících značek a neznámých designérů nám nic jiného nezbývá. Někdy se netrefíme, ale když ano, rozšíříme si „ověřenou“ cestu o něco jiného, co nenosí každý. Ten pocit za trochu rizika stojí.

 

Existuje i cesta mezi. Taková zkratka. Znamená to ale udělat si čas a navštívit lokální markety. Většinou jich bývá několik v průběhu roku ve větších městech a na svého předvybraného favorita si můžete „sáhnout“.

 

Slowgraphy je začínající malá značka. Zatím se pohybujeme na neověřené cestě. Ale díky spokojeným klientkám, které „skočily“ a jejich ohlasům věříme, že krůček po krůčku plníme šatníky vážně dobrými kousky. Budeme rády, když si nás také ověříte.

 

 Silvie/Slowgraphy